Mini Logo

Eye,Heart,Soul

The Far Seer: Fahman on 10:35 AM

Lagu2 rock lame ini banyak mengulit kenangan aku kat sekolah menengah. lam mp3 kawan aku konpem ade lagu2 ni. dan, kalau aku dengar lagu ini, aku teringat kawan2, ma n abah, family, rumah, seseorang...... Dibawah adalah lagu dari penyanyi yang paling aku gemar. suarennye memang cam taiko. Awie; Mata Hati Jiwa.

Maafkan aku mengganggumu
Cuma ku ingin kau tahu
Ruangan dihatiku hanyalah untukmu
Hari hari ku yang berlalu
Riang ceria kernamu
Mana adanya aku pasti ada kamu
Andainya engkau tahu perasan hatiku

Pastinya kau kan tersenyum diwaktu manis harimu
Biarkan biarlah tau teguh auranya kerana kamu
Kau sentiasa berada di mataku, hati dan jiwa

Maafkan aku mengganggumu
Dilewat malam malam mu
Inginku temanimu sebelum lenamu
Izinkan aku dekatimu
Inginku tawan [...]

0 People who also had seen:

Post a Comment